گزارشی از افتتاح نمایشگاه کسری عابدینی

نمایشگاه کسری عابدینی در بجنورد افتتاح شد.
این رویداد که در مجموعه فرهنگی گلشن برگزار می‌شد با سخنرانی رییس دانشگاه دختران انقلاب اسلامی آغاز شد.

سرکار خانم «همت‌افزا» رییس این دانشگاه در ابتدا ضمن بررسی و تشریح فعالیت‌های این دانشگاه و با اشاره به فرصتی که برای دانشجویان و طراحان جوان این شهر بوجود آمده است گفت: من تصور می‌کنم که باید از این فرصت به شکل کامل استفاده کرد و امیدوارم بتوانیم از این دست رویدادها در این شهر بیش‌از‌پیش برگزار کنیم.
وی همچنین گفت: ما در این دانشگاه تمام تلاشمان را می‌کنیم تا دانشجویان بتوانند همواره به‌روز و در جریان اتفاقات باشند و شما نیز باید از فرصت‌های پیش آمده نهایت استفاده را ببرید.

 


در ادامه شهاب اشتری، مدیرمسئول مجله رنگ نیز در صحبت‌های کوتاهی با توضیح اینکه کارگاه‌های مختلفی در ایران برگزار می‌شود گفت: در میان مجموع کارگاه‌هایی که در ایران برگزار می‌شود در خیلی مواقع پیش می‌آید که در فرصت اندک کارگاه آثار به مرحله نهایی خود نمی‌رسند و پس از آن هم با بی‌توجهی دانشجویان نتیجه مشخصی کسب نمی‌شود. وی ادامه داد: امیدوارم در این دو روز شما بتوانید علاوه بر استفاده از فرصت پیش آمده در بحث آموزشی مراحل کارتان را به سرانجام برسانید و اگر هم در این دو روز آثار نهایی به نتیجه نرسید در ارتباط با کسری عابدینی بتوانید آثار خود را تکمیل و نهایی کنید.

وی همچنین در پایان از حامیان این رویداد و به ویژه رییس این مرکز دانشگاهی تقدیر کرد.

 

در ادامه این رویداد نمایشگاه پوسترهای کسری عابدینی افتتاح شد.

نمایشگاه و کارگاه دوروزه‌ی کسری عابدینی، توسط «دانشگاه فنی‌و‌حرفه‌ای آموزشکده فنی‌و‌حرفه‌ای دختران بجنورد انقلاب اسلامی» و با همکاری «مرکز ایده»، «شیرینی‌سرای گرندی»، «مجتمع فرهنگی و هنری گلشن» و «مجله الکترونیکی رنگ» برگزار شده است.
لازم به ذکر است، نمایشگاه این هنرمند تا 16 اسفند در این گالری واقع در خیابان تربیت بجنورد ادامه خواهد داشت.



16 اسفند 1396