فراخوان کارگاه حروف نگاری پوستر اسماء الحسنی

اولین دوره کارگاهی حروف نگاری پوستر اسماء الحسنی به همت طراحان مستقل ایران در فروردین ماه ۹۸ زیر نظر اساتید حوزه گرافیک برگزار می شود.

متقاضیان شرکت در این کارگاه می توانند در سایت نمایشگاه ثبت نام کرده و آثار خود را با مشخصات درج شده در فراخوان به دبیرخانه این رویداد ارسال و در صورت تایید در کارگاه ثبت نام کنند.
مقررات ارسال آثار نیز به شرح زیر اعلام می شود:

ارسال آثار در یک مرحله انجام می شود تا در صورت پذیرفته شدن در کارگاه ، همان آثار زیر نظر اساتید اصلاح و به مرحلۀ نهایی برسد.

پوسترها باید در قطع ۸۰ × ۱۲۰ سانتی‌متر، عمودی و با کیفیت ۷۲ دی پی آی بصورت RGB و با فورمت JPEG فایل غیر فشرده طراحی و برای ارسال به قطع ۹۲۴ ×۶۴۷ پیکسل با کیفیت ۳۰۰ دی پی آی تبدیل و ذخیره و ارسال شود.

درصورت پذیرفته شدن اثر یا آثار، طراح باید فایل اصلی اثر راه یافته خود را (با قطع ۱۲۰ × ۸۰ سانتی متر) به همراه داشته باشد؛ در غیر اینصورت هنرجو از شرکت در کارگاه حذف می شود.

تذکر مهم: در هیچ یک از مراحل به هیچ وجه پوستر نباید به صورت CMYK ارسال شود.

حداکثر تعداد آثار ارسالی برای هر طراح ۷ اثر است.

قید عنوان هر اثر ضروری است.

آثار پذیرفته شده در کارگاه پس از طی دوره زیر نظر اساتید و نهایی شدن و بدون گزینش به پانزدهمین نمایشگاه اسماء الحسنی راه می یابند. شرکت در نمایشگاه برای همۀ طراحان آزاد است.

آخرین مهلت دریافت آثار برای شرکت در کارگاه ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ اعلام شده است.

علاقه مندان برای اطلاع از جزئیات بیشتر می توانند پرسش های خود را از طریق ایمیل info@todayposters.com با دبیرخانه مطرح کنند.



14 بهمن 1397