فراخوان بین المللی جایزه دیزاین تایپه ۲۰۱۹

برای دوازدهمین سال متوالی «جایزه بین المللی دیزاین تایپه» در سال ۲۰۱۹برگزار خواهد شد. دبیرخانه این رویداد جهانی طی فراخوانی از هنرمندان رشته های مختلف دعوت به حضور در این رویداد کرده است. هدف این مسابقه تنها انتخاب اثر برتر نیست، بلکه امید است تا برای ارائه ایده‌های مناسب جهت بسترسازی طرح‌های بین المللی و مرتبط با صنعت شرایط مناسبی فراهم آید. برگزار‌کنندگان از طرح‌هایی که در راستای توسعه‌ی اقتصاد، جامعه، محیط زیست و فرهنگ‌شهری با معرفی سبک زندگی ساده‌تر و کارآمد‌تر ایجاد شده باشند استقبال می‌کنند و در بخش‌های زیر به دنبال آثار خلاقه می‌گردند.

آثار ارسالی به سه دسته اصلی تقسیم می شوند:

طراحی صنعتی (اشاره به کارهایی دارد مربوط به : تولید انبوه، از جمله وسایل حمل و نقل، تجهیزات، خدمات روزانه و کالاهای خانگی، فناوری اطلاعات و لوازم خانگی، مد لباس و غیره)
• طراحی ارتباطات بصری (هویت بصری ، پوستر، بسته بندی و نشریات)
• طراحی فضای عمومی (فضاهای عمومی، ساختمان های دولتی و برخی از موسسات خصوصی)

شرایط شرکت در مسابقه:
– 
شرکت در این مسابقه رایگان است.از همه‌ی علاقه‌مندان به طراحی از سرتاسر جهان دعوت می‌شود که به صورت انفرادی یا گروهی (هر گروه حداکثر شامل ۵نفر) در این مسابقه شرکت کنند.
– همه‌ی حقوق طراحی آثار باید متعلق به خود شرکت کننده باشد و آثار مذکور باید اورجینال بوده و بعد از تاریخ ۳۰ ژوئن ۲۰۱۷خلق شده باشند.

آخرین مهلت ارسال آثار:۱۸ جولای ۲۰۱۹ (۲۷ تیر ۹۸)
برای ثبت نام و دریافت اطلاعات بیشتر به اینجا مراجعه کنید.https://www.taipeidaward.taipei/rwden/index.aspx

 



2 خرداد 1398