اسامی راه‌یافتگان به سومین نمایشگاه سالانه هنر دیجیتال تهران

اسامی راه‌یافتگان به بخش نمایشگاه

 هیئت داوران متشکل از خانم النا آگودیو (ایتالیا)، آیدا مومن‌نژاد (ایران) و آقای دیوید برول (آلمان)، پس از بررسی آثار راه‌یافته به مرحله‌ی داوری رای خود را به شرح ذیل بدون ترتیب خاصی اعلام می‌نماید.
چنانچه هریک از برگزیدگان موفق به اجرای پروژه‌ی خود در زمان مقرر نگردد، یکی از هنرمندان فهرست ذخیره جایگزین خواهد شد.
 
راه‌یافتگان نهایی به بخش نمایشگاه: 

آرش اکبری
علی پناهی
گلناز بشیری
ندا صحت
سینا شعاعی
سیاوش نقشبندی

  اسامی راه یافتگان به مرحله ی داوری 
1- ندا صحت 2- آرش اکبری 3- علی اسلامی 4- گلناز بشیری 5- حسام اوحدی 6- علی پناهی 7- سیاوش نقش بندی 8- سینا شعایی 9- یاشار والا 10- سروش میلانی زاده 11- علی نقوی 12- سروش قره باغی 13- حسام اوحدی آرش اکبری

  سومین نمایشگاه سالانه هنر دیجیتال تهران    
نمایشگاه سالانه هنر دیجیتال تهران در سومین دوره‌ی خود می کوشد با ارایه‌ی گزیده‌ای از آثار هنرمندان ایرانی و خارجی و نیز برگزاری کارگاه‌های آموزشی، سخنرانی، اجراهای چند رسانه‌ای، معرفی انجمن‌ها و فستیوال‌های بین‌المللی فضایی فراهم کند که هنرمندان، متخصصان، دانشجویان و علاقه‌مندان هنر دیجیتال بتوانند ضمن مرور بخشی از جریان معاصر این هنر در ایران و سایر نقاط جهان به تبادل نظر و تجربیات خود بپردازند.
برای دستیابی به حداکثر مشارکت ممکن از سوی هنرمندان ایرانی در یک فضای کاملا آزاد و رقابتی امسال تصمیم بر آن شد تا از این دوره آثار هنرمندان ایرانی طی یک فراخوان انتخاب و نمایش داده شود.
داوران ایرانی و خارجی این دوره از حوزه‌های مختلف و هنر دیجتال خواهند بود.

این فراخوان برای هنرمندان آکادمیک و تجربی ایرانی در کلیه‌ی حوزه‌های بین رشته‌ای، تعاملی و چندرسانه‌ای هنر دیجیتال بدون محدودیت در موضوع، مدیوم و تکنیک باز است.

مهلت ارسال آثار به پایان رسیده است.   

جهت تماس با ما به آدرس info[at]tadaex.com ایمیل بفرستید.



26 شهریور 1392