فراخوان/ جایزه هنری نسل آینده 2014

جایزه هنری نسل آینده که توسط موسسه victor pinchuk تاسیس شد‌ه جایزه ای معاصر و بین المللی است که برای کشف و درک و حمایت دراز مدت هنرمندان نسل آینده بوجود آمده. این جایزه متعلق به  شرکت کنندگان جوان و هنرمند در توسعه ی فرهنگ پویای جوامع در دوره ی انتقال نسلها است. جایزه­ ی نوآورانه جهانی، به هنرمندان زیر 35سال تعلق می گیرد که در توسعه­ ی هنر و کارهای هنری جدید سرمایه گذاری می­ کنند.این مسابقه که بر اساس ایده­ ی شبکه­ های هنرمندان برجسته و شرکاء صنعتی بوجود آمده از طریق  قضاوت توسط هیات داوران و بررسی عادلانه آنها خواهد بود.
برای تشویق هنرمندان سراسر جهان برای ارسال کار در این مسابقه فرمها در 10 زبان مختلف (عربی،چینی،انگلیسی،فرانسوی،آلمانی،ژاپنی،پرتقالی،روسیه­ ای،اسپانیایی و اکراینی) پذیرفته می شود.

- شرکت کنندگان تا 23فروردین 1393 فرصت ارسال اثر خود را دارند.
- هنرمندان می توانند کارها را به صورت مجزاء و یا گروهی ارائه دهند.
- شرکت در این مسابقه رایگان است.
- تمام هنرمندان بین 18-35 سال از سرتا سر دنیا می توانند کارهای خود را که بدون هیچ گونه محدودیت جنسی،تبعیض نژادی ویا ملیتی،بفرستند.
- موضوع فراخوان می تواند :نقاشی،مجسمه سازی،عکاسی،فیلم ،طراحی،چیدمان،گرافیک،ترکیب مواد باشد.کارها محدودیت سایزی ندارد .فقط برای فرستادن فایل عکس (jpg,gif, png و سایز آن بیشتر از 5mbو 3000x3000 پیکسل) نباشد و همینطور برای فایل فیلم (avi, mp4, mov, flv و سایز  100mb)باشد.

جوایر:
- جایزه اصلی توسط هیات داوران بین المللی به منتخب برتر(میتواند گروهی  یا انفرادی باشد) 100،000 USD اهدا می شود.این مبلغ به صورت  60،000 USD نقدی و40،000 USD به صورت بن تقسیم می شود.



8 بهمن 1392