۱۰ وب سایت برتر مجله‌ی هاو (How ) برای طراحان

ترجمه: رعنا رسول زاده

 

 

مدیر هنری مجله‌ی هاو، ۱۰ وب سایت برتر برای طراحان در ماه آگوست را معرفی کرده است. در میان انتخاب‌های او سایتی وجود دارد با عنوان Typewolf که ارائه کننده‌ی طراحی‌هایی فوق‌العاده‌ و فونت‌هایی برای استفاده‌ی خاص است. همچنین در این میان به سایتی برخواهید خورد که تنها هدف آن فراهم آوردن روش‌های خلاقانه برای وارد کردن گرید در کار شماست.


Media On Mars
Media On Mars آژانسی خلاق است با یک قلب گرم دیجیتالی و روشی کاملا متمایز برای برقراری ارتباط. زیبایی شناسی این سایت تلفیق دلنشینی از المان‌های گرافیکی است که با فرم‌هایی طبیعی در صفحه ترکیب شده‌، و به این ترتیب جالب توجه است.

0jMediaOnMars.gif





Typewolf

Typewolf ویترینی است از طراحی‌های منتخب و به تشخیص هویت فونت‌هایی که در طراحی به کار می‌روند می‌پردازد. هدف این وب سایت فراهم کردن منبعی معتبر برای طراحانی است که به دنبال الهام و انگیزه‌ی تایپوگرافیکی در طراحی وب مدرن هستند.

0jTypewolf.gif





Jeremy Holmes Studio

وب سایت پورتفولیوی یک طراح کتاب کودکان. این سایت مملو از تصویرسازی‌های غنی و رنگی و سبکی کلاسیک است که بازدید از آن را لذت بخش می‌کند.

0jJeremyHolmesStudio.gif





New Museum

این موزه وب سایتی خلق کرده است که احساس واقعی گردش در یک موزه را در شما بوجود می‌آورد. این وب سایت شامل مجموعه‌ها، برنامه‌های آموزشی، و فهرست راهنمای فضاهای نمایشگاهی است.

0jNewMuseum.gif




The Grid System

این سایت بهترین مرجع در سیستم گرید است، شما در آن لینک‌های زیادی در رابطه با یافتن ابزار و انگیزه برای به کار بردن گرید در کارهایتان می‌یابید.

0jTheGridSystem.gif





Videry

وب سایتی است که به جمع آوری ویدئو برای طراحان اختصاص دارد. شما می‌توانید فیلم‌های متنوعی در رابطه با طراحی در آن بیابید. از سخنرانی متخصصان در رابطه با CSS گرفته تا طراحی دستی تایپ یا طراحی برای موضوعات فلسفی.

0jVidery.gif




TypeEd

TypeEd یک برنامه‌ی آموزشی است که پایه و اساس طراحی تایپوگرافی را بر اساس ساختار، ریتم و تناسب آموزش می‌دهد. بلاگ آنها به نام Rag Right منبعی کاربردی برای تایپوگرافی، طراحی و طراحی حروف است.

0jTypeEd.gif




Anton Kimball Design

ارائه کننده‌ی برندها، تصاویر تعاملی، تایپ فیس‌ و غیره است که توسط این شرکت طراحی شده است. در صفحه اصلی این وب سایت بعضی از لوگوها و طراحی‌های آنها نمایش داده شده که تعاملی عمل می‌کنند، البته اگر برایتان گیج کننده نباشد!

0jAntonKimball.gif





Edgar Alanis

وب سایت پورتفولیوی طراح و تصویرگر ادگار آلانیس. وب سایتی زیبا با ساختاری تمیز است.

0jEdgarAlanis.gif





Aisle One

منبعی الهام بخش که تمرکز آن بر طراحی گرافیک، تایپوگرافی، سیستم گرید، مینیمالیسم، و مدرنیسم است.

0jAisleOne.gif

 

منیع : انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران




3 تیر 1394