فراخوان/ مسابقه‌ی بین‌المللی طراحی- تایپی Taipei ۲۰۱۳

 

 

دولت شهر تایپی، با هدف نشان دادن تعهد برای تشویق طراحی خوب، مسابقه‌ی بین‌المللی طراحی را در شهر تایپی برگزار کرده‌است و از طراحان از سرتاسر جهان دعوت کرده تا آثاری را خلق کنند که پتانسیل تجاری هم داشته باشد. ما امیدواریم که نه تنها شاهد انتخاب آثاری بین‌المللی و برجسته باشیم، بلکه بتوانیم سکویی برای خلاقیت در زمینه‌ی طراحی و طراحی صنعتی در ابعاد بین‌المللی فراهم کنیم.
ما می‌خوایم برای ارتقاع سطوح اقتصادی، اجتماعی، محیطی و فرهنگی جامعه و فراهم کردن یک زندگی امن‌تر، با هماهنگی و آسایش بیشتر، مشوق طراحی باشیم.
برای آزادی عمل شرکت کنندگان در ارائه خلاقیت، برگزار کنندگان تصمیم گرفتند که برای مسابقه‌ی طراحی امسال تم مشخصی در نظر نگیرند. از طراحان خواسته می‌شود که مرزها را بشکنند و قدرت طراحی را به کار بگیرند و از طریق خلق آثارشان به پیشرفت در زمینه‌های اقتصادی، اجتماعی، محیطی و فرهنگی کمک کنند.
برگزارکنندگان در بخش‌های زیر به دنبال آثار خلاقه می‌گردند.

طراحی صنعتی- منظور آثاری است که می‌توانند تولید انبوه شوند، شامل ابزار حمل و نقل، تجهیزات، وسایل روزمره و کالاهای خانگی، لوازم منزل و IT ، و از این قبیل.

طراحی ارتباط تصویری- شامل طراحی هویت، پوستر، بسته بندی و نشریات.

طراحی فضاهای عمومی- شامل فضاهای برای استفاده‌ی عموم، ساختمان‌های دولتی و مؤسسات خصوصی.



همه‌ی حقوق طراحی آثار باید مطعق به خود شرکت کننده باشد و آثار باید پس از ۳۰ ژوئن ۲۰۱۱ طراحی شده باشند. (برابر با ۸ تیرماه ۱۳۹۰)
شرکت در این مسابقه مجانی است.
شرایط شرکت در مسابقه:
از همه‌ی علاقه‌مندان به طراحی از سرتاسر جهان دعوت می‌شود که به صورت انفرادی یا گروهی (هر گروه حداکثر شامل سه نفر) در این مسابقه شرکت کنند.
جوایز :
نفر برگزیده‌ی اول مبلغ ۵۰۰۰۰۰ NTD (حدود ۱۶۵۰۰ دلار امریکا) دریافت خواهد کرد.
به غیر از جایزه‌ی نقدی مدال طلا، نقره و برنز هم جوایز و گواهی شرکت دریافت خواهند کرد.

افراد علاقه‌مند به شرکت در این مسابقه، به وب سایت رسمی این رویداد مراجعه کنند و پس از ثبت نام آثار خود را آپلود کنند. برای اطلاعات بیشتر به آدرس زیر مراجعه کنید.
http://www.taipeidaward.org.tw/
آخرین مهلت ارسال آثار ۳۱ جولای (برابر با ۹ مرداد).

 

 



22 تیر 1392