چون همه عاشق فیلم هستند!

پنجاه ‌‌و یکمین فراخوان بین‌المللی پوستر فیلم شیکاگو - قدیمی‌ترین برگزارکننده‌ی جشنواره‌ی پوستر فیلم در شمال آمریکا- از هنرمندان و طراحان دعوت می‌کند تا در این رقابت شرکت نمایند. با خلق تصویری منحصر به‌فرد که پنجاه و یکمین جشنواره‌ی پوستر فیلم را، به دنیای سینما معرفی می‌نماید، مبلغ 1,000 دلار آمریکا برنده شوید.
«مایکل کوتزا» موسس و کارگردان هنری این فراخوان می‌گوید: «طراحان مطرح بسیاری از جمله سائول باس، دیوید بیرد، جیولیو ستاتو و آرت پل با این جشنواره همکاری نموده‌اند. اکنون نوبت شماست که استعداد و توانایی خود را به ما نشان دهید.»

مشخصات فایل ارسالی
پوسترها باید در سایز ۲۷*۴۰ و با رزولوشن     dpi 300-CMYK طراحی شوند، ولی با رزلوشن dpi 27 RGB و با فرمت  JPEG یا PDF ارسال شوند. پوسترها باید حتما به صورت عمودی طراحی شوند.
لازم است پوسترها بیان‌گر موضوع فراخوان باشند : چون همه عاشق فیلم هستند... (…because everybody loves movies). طراح می‌تواند به سلیقه‌ی شخصی خود این موضوع را تفسیر کند. همه‌ی پوسترها باید لوگوی جشنواره را داشته باشند؛ می‌توانید آن‌را از این‌جا دانلود کنید. عبارت 51ST CHICAGO INTERNATIONAL FILM FESTIVAL ، تاریخ 15-19 اکتبر 2015 و آدرس وبسایت جشنواره chicagofilmfestival.com را هم شامل باشند. پوسترهای ارسالی برای این فراخوان را به‌هیچ عنوان پیش از اعلام برندگان، در فیس‌بوک و سایر شبکه‌های اجتماعی منتشر نکنید.


شرایط شرکت در فراخوان و نحوه‌ی ارسال آثار
این فراخوان بین‌المللی رایگان بوده و شرکت در آن برای همه آزاد است. ایمیل شرکت‌کنندگان باید شامل نام، آدرس منزل و شماره تلفن باشد. ایمیل خود را که شامل تصویر اثر و فرم شرکت در فراخوان است؛ که می‌توانید آن‌را از این‌جا  دانلود کنید. ایمیل را با عنوان «Festival Poster» و به آدرس marketing@chicagofilmfestival.com ارسال نمایید. 
آخرین مهلت ارسال آثار روز جمعه، ۱۴آگوست ۲۰۱۵(۲۳مرداد ۹۴)، ساعت ۵:۰۰ بعد از ظهر به وقت شیکاگو (۲:۳۰ بامداد به وقت تهران) است. چندین اثر ارسالی از یک فرد/آدرس ایمیل پذیرفته خواهد شد. آثار ارسالی پس از مهلت تعیین شده پذیرفته نخواهند شد. 

انتخاب اثر برگزیده
آثار ارسالی بر اساس جذابیت ظاهری، ارتباط با موضوع فراخوان، محتوا و قابلیت ارائه به نفع جشنواره داوری خواهند شد. در صورت برگزیده شدن اثر شما، فایل اصلی به صورت لایه‌ای یا وکتور به همراه فونتی که در آن به کار برده‌اید را برای ما ارسال خواهید نمود. نتیجه‌ی فراخوان در ماه سپتامبر ۲۰۱۵ اعلام خواهد شد.

نحوه‌ی اطلاع رسانی به هنرمند برگزیده
طراح منتخب از طریق ایمیل در جریان امور قرار خواهد گرفت. در صورتی که هنرمند برگزیده ظرف پنج روز به ایمیل فراخوان (که شامل خبر برنده شدن اوست) پاسخ ندهد، فرد دیگری به عنوان دریافت کننده جایزه انتخاب خواهد شد.



24 مرداد 1394