فراخوان/ مسابقه‌ی بین‌المللی طراحی تایوان


آخرین مهلت ارسال آثار: ۲ جولای ۲۰۱۳

مسابقه‌ی بین‌المللی طراحی تایوان وارد دوازدهمین سال متوالی خود می‌شود. این مسابقه در سال یازدهم خود نیز شهرتی جهانی به دست آورده بود. مسابقه‌ی بین‌المللی تایوان امیدوار است بتواند برای تشویق خلاقیت‌های نوآورانه و تصورات بیشتر، از گرایشات رایج بهره ببرد و به منظور ایجاد تاملات عمیق‌تر فلسفی و انسانی‌ به طراحان الهام ببخشد. این امر به طراحان اجازه می‌دهد که تنها به یک موضوع محدود نشوند، بلکه بتوانند پیچیدگی‌های زندگی را با مفاهیم طراحی بیان کنند.

موضوع امسال مسابقه: "با هم بودن" (Togetherness)

بیایید به زمانی فکر کنیم که تکنولوژی به اندازه‌ی اکنون پیشرفت نکرده بود، زمانی را به خاطر بیاوریم که مردم می‌توانستند تنها برای نوشیدن یک فنجان چای دور هم بنشینند و از هر در سخن بگویند و معاشرت کنند. اکنون، فاصله‌ی فیزیکی انسان‌ها از هم کمتر شده، ولی شکاف غیر ملموس بین افراد در حال رشد است.
"با هم بودن" یکی از ملزومات اکنون است که مردم همیشه آن را نادیده می‌گیرند؛ احساس نزدیکی بیشتر می‌تواند دنیایی گرم‌تر و شادتر بسازد. بیایید از قدرت طراحی استفاده کنیم تا حرارت زندگی را بالا ببریم، و شگفتی‌های جهان هستی را کشف کنیم.

بخش‌های نمایشگاه:
طراحی محصول
طراحی بسته بندی
طراحی ارتباط تصویری
طراحی مالتی مدیای دیجیتال


شرکت کنندگان می‌توانند به صورت تیمی یا فردی در مسابقه شرکت کنند. محدودیتی در تعداد آثار ارسالی وجود ندارد. ابعاد اثر نباید بیش از دو برگ A۳ یعنی (۴۲۰ در ۲۹۷ میلیمتر) باشد و باید یک متن توضیح به زبان انگلیسی با چینی شامل ۵۰ تا ۱۰۰ کلمه داشته باشد.


شرایط شرکت در مسابقه:
شرکت در این مسابقه برای طراحان، اساتید و دانشجویان طراحی و رشته‌های مربوطه و همه‌ی علاقه‌مندان آزاد است. محدودیتی در ملیت و سن شرکت کنندگان وجود ندارد.
شرکت در این مسابقه مجانی است.

جوایز:
جایزه‌ی طلا: ۵۰۰۰۰۰ دلار تایوان (تقریبا برابر با ۱۵۰۰۰ دلار امریکا)، یک تندیس و یک گواهینامه.
جایزه‌ی نقره: ۲۰۰۰۰۰ دلار تایوان (تقریبا برابر با ۶۰۰۰ دلار امریکا)، یک تندیس و یک گواهینامه.
جایزه‌ی نقره: ۱۰۰۰۰۰ دلار تایوان (تقریبا برابر با ۳۰۰۰ دلار امریکا)، یک تندیس و یک گواهینامه.
جایزه‌ی CPC، (برای ۲ نفر): ۵۰۰۰۰ دلار تایوان (تقریبا ۱۵۰۰ دلار امریکا) و یک گواهینامه.
جایزه‌ی Hands Tailung، (برای ۲ نفر): ۵۰۰۰۰ دلار تایوان (تقریبا ۱۵۰۰ دلار امریکا) و یک گواهینامه.
برگزیده‌ی افتخاری: ۱۰۰۰۰ دلار تایوان (تقریبا ۳۰۰ دلار امریکا) و یک گواهینامه.


برای دیدن سایت فراخوان اینجا را کلیک کنید.



22 تیر 1392