فراخوان پوستر هفته‌ی آگاهی از کَمپُست ۲۰۱۶

از علاقه‌مندان می‌خواهیم در چهاردهمین دور برگزاری این فراخوان ما را یاری نمایند. پوستر برنده در جهت تبلیغ هفته‌ی جهانی آگاهی از کمپست استفاده خواهد شد.

موضوع فراخوان: کمپست! ارتباط میان آب و خاک
لازم است برای شرکت در فراخوان یکی از سه دسته‌ی زیر را انتخاب نمایید:
- ۸ تا ۱۲ سال
- ۱۳ تا ۱۷ سال
- بزرگ‌سال
به طراح پوستر برنده مبلغ ۵۰۰ دلار آمریکا تعلق خواهد گرفت.

شرایط فراخوان:
- شرکت در این فراخوان رایگان است.
- هر هنرمند می‌تواند تنها یک پوستر ارسال نماید.
- برای شرکت در فراخوان لازم است فرم مربوط را پر نمایید و آن‌را به آدرس uscc@compostingcouncil.org ارسال کنید و در قسمت عنوان (subject)عبارات فراخوان پوستر و نام هنرمند را قید نمایید، به این صورت:
 “Poster Contest - Name of artist”.
- پوستر باید حاوی عبارات words International Compost Awareness Week May ۱-۷ , ۲۰۱۶ باشد و موضوع فراخوان که Compost! The Soil and Water Connection است، در آن قید شود.
- محتوای تصویر پوستر باید بر پایه‌ی استفاده از کمپست و منافع بازیافت پسماند غذایی و خانگی باشد. ما به‌ویژه به دنبال پوسترهایی هستیم که اهمیت کمپست در حفظ منابع آبی را به نمایش می‌گذارند. زمانی که یک لایه‌ی نازک کمپست به خاک خالص اضافه می‌شود، مانع بسیار خوبی برای تبخیر رطوبت موجود در خاک می‌شود. تحقیقات دانشگاه واشنگتن نشان می‌دهد کمپست همچنین با نگه داری آب بیشتر در خاک نیاز گیاهان به آب را کم تر می کند. تنها با افزایش 5 درصدی مواد ارگانیک (پسماند غذایی) در خاک، قابلیت نگه داری آب در خاک چهار برابر خواهد شد. هنگام طراحی پوستر به خاطر داشته باشید که پوستر برنده در سرتاسر امریکا منتشر شده و لوگوی اسپانسر فراخوان نیز به آن اضافه خواهد شد.
- فقط آثار اوریجینالی که توسط خود هنرمند طراحی شده باشد پذیرفته خواهد شد. لطفا در دیکته‌ی کلمات دقت نمایید. در صورت داشتن غلط املایی پوستر از دور رقابت حذف خواهد شد.
- پوسترهایی که شامل اطلاعات شخصی فرد یا یک شرکت یا امضا باشند از دور رقابت حذف خواهند شد.
- آثار را به صورت دیجیتال، با رزولوشن ۳۰۰ dpi و با فرمت jpg ارسال نمایید (از طراح برنده خواسته می‌شود اثر را با رزولوشن بالاتر ارسال نماید). لازم است پوسترها به صورت عمودی طراحی شده و اندازه ی آن ها از ۱۲ -۱۷ اینچ بزرگ تر نباشند.
- آثار توسط داوران فراخوان بررسی خواهند شد و از هر دسته، سه اثر برتر انتخاب می شوند.امتیاز دهی آثار به این صورت است: حداکثر امتیازی که یک اثر می‌تواند دریافت کند ۴۰ امتیاز است. قابلیت عرضه به مخاطبان مختلف: ۱۰  امتیاز. خلاقیت در ایده و اجرا و اورجینال بودن اثر: ۱۰ امتیاز. جذابیت طراحی و تمیز بودن لی‌آوت: ۱۰ امتیاز. تاثیرگذاری کلی اثر، مرتبط بودن با موضوع و راحت تر نمودن فهم آن: ۱۰ امتیاز.
- آثار ارسالی به برگزار کننده فراخوان تعلق خواهد گرفت و به هنرمندان بازگردانده نخواهند شد.
- آخرین مهلت ارسال آثار:
شنبه ۱۴ نوامبر ۲۰۱۵ (۲۳ آبان ۱۳۹۴).
در صورت داشتن هر سوالی از طریق ایمیل با ما تماس بگیرید: icaw@compostingcouncil.org



22 شهریور 1394