سه سالانه‌ی پوستر سیاسی

سه سالانه‌ی پوستر سیاسی با هدف مقایسه‌ی پوسترهای سیاسی طراحان کشورهای مختلف دنیا و همچنین ترغیب به جسارت و شجاعت ابراز، برگزار می‌شود.

شرکت در فراخوان
برای شرکت در این فراخوان، پوسترهای خود را با محتوای رویدادهای سیاسی، مبارزات اجتماعی یا هر موضوع سیاسی دیگر (که قوانین زیر در آن‌ها رعایت شده باشد) برای ما ارسال نمایید. علاوه بر موضوع سیاسی پوسترهایی با موضوع تئاتر نیز پذیرفته خواهند شد.
لازم است هر هنرمند یک بیوگرافی کوتاه از خود را به پیوست ارسال نماید و به همراه هر پوستر یک متن کوتاه که حاوی توضیحاتی درباره‌ی اثر و تأثیر سیاسی آن باشد،  ضمیمه کند.
همچنین ارسال یک CD یا DVD (با فرمت JPG یا TIFF) به همراه پوستر، برای شرکت کنندگان الزامی است.
هر هنرمند می‌تواند با حداکثر تعداد ۵ پوستر که پس از اول اکتبر ۲۰۱۳ (نهم مهرماه ۱۳۹۲)  طراحی شده باشد، در این فراخوان شرکت نماید.
 گروه داوران که تشکیل شده از هنرمندان طراح، منتقدان و رهبران جنبش‌های اجتماعی است، پوسترهای برتر را اتخاب خواهند کرد. گروه داوری کار خود را  در ماه مارس ۲۰۱۶ (اسفند ۱۳۹۴) آغاز خواهد نمود.
هر شرکت‌کننده باید  آثار خود را در بسته‌بندی مطمئن و به‌صورت صحیح و سالم تا تاریخ ۳۱ ژانویه ۲۰۱۶ (۱۱ بهمن ۱۳۹۴) به دست برگزار کننده برساند.


از شرکت‌کنندگان تقاضا می‌شود آثار خود را برای ارسال با دقت کافی بسته‌بندی کنند، چون برگزار کننده هیج مسئولیتی در قبال آسیب‌های حین حمل و نقل را نخواهد پذیرفت. هزینه‌ی پست آثار به عهده‌ی شرکت‌کننده می‌باشد.
پوسترها باید فاقد قاب باشند. پوسترهای ارسالی متعلق به برگزار کننده خواهند بود و در کلکسیون آن جای خواهند گرفت. شرکت‌کنندکان متعهد می‌شوند که (بعداً) جهت برگزاری نمایشگاه نسخه‌ی دیگری از اثر خود را نیز ارسال نمایند.
فرم ثبت نام شرکت در فراخوان نیز باید با اطلاعات صحیح شامل: نام هنرمند، آدرس، کد پستی، شهر و کشور، و همچنین ترجمه‌ی فرانسوی یا نگلیسی یا آلمانی متن پوستر، پر شود.

لینک فرم ثبت نام

 آدرس: Rue des Sœurs Noires, 4a– 7000 Mons, Belgique
(ایمیل: annetherese.verschueren@lemanege-mons) 
لطفا پشت پوسترهای ارسالی چیزی نچسبانید بلکه با مداد مطابق لیستی که در فرم پر کرده‌اید (در پشت پوستر) شماره‌گذاری نمایید.
پوسترهایی که برخلاف قواعد ذکر شده ارسال شوند، از دور رقابت حذف خواهند شد.

جوایز:
نفر اول مبلغ ۳۸۰۰ یورو دریافت خواهد کرد و به سه نفر دیگر نیز جوایزی تعلق خواهد گرفت.

منبع: graphiccompetitions.com



6 آبان 1394