فراخوان مسابقه طراحی پوستر با موضوع «ایدز»

موسسه آوای هنر سلامت،به مناسبت روز جهانی ایدز و نظر به ضرورت آموزش همگانی در زمینه پیشگیری و کنترل ویروس اچ.ای.وی (ایدز) مسابقه طراحی پوستر با موضوع «ایدز» را  برگزار می‌کند. دبیرخانه این رویداد پزشکی هنری محور موضوعی این مسابقه را تشخیص به موقع، درمان به موقع، حمایت از بیماران معرفی کرده است. بر اساس این فراخوان آخرین مهلت دریافت آثار ۱۵ آذرماه ۱۳۹۴ است.


مقررات شرکت در مسابقه :
۱- برای شرکت در مسابقه ضروری است طراحان ابتدا شرایط و مقررات شرکت در مسابقه را به صورت کامل مطالعه و در صورت تایید با مراجعه به سایت موسسه آوای هنر سلامت آثار خود را ارسال کنند.
۲- ارسال آثار در دو مرحله انجام می‌شود.
مرحله اول: ابتدا باید پوستر را در قطع ۵۰ × ۷۰ سانتی‌متر/ بصورت عمودی / با کیفیت۳۰۰دی پی آی CMYK طراحی کنند، سپس آنرا به قطع ۹۲۴ × ۶۶۰ پیکسل با کیفیت ۷۲دی پی آی، RGB / JPEG (فایل غیر فشرده – استاندارد) تغییر دهند و آن را بصورت آنلاین از طریق وب سایت www.honarsalamat.com ارسال کنند.
مرحله دوم: در صورتیکه پوستر به بخش نمایشگاه راه یابد، از طریق ایمیل اطلاع داده می شود تا برای ارسال پوستر در قطع اولیه (۵۰ × ۷۰سانتی‌متر) اقدام شود.
تذکر مهم: متقاضیان در هیچ یک از مراحل به هیچ وجه پوستر خود را بصورت CMYK ارسال نکنند. حتماً پیش از ارسال آثار، از صحت فرمت‌ فایل و رزولوشن مطمئن شوند، زیرا در صورت صحیح نبودن داوری نخواهد شد.
۳- محدودیتی برای تعداد آثار ارسالی وجود ندارد.
۴- شرکت در مسابقه برای همۀ طراحان آزاد است.
۵- درج نام طراح در نام گذاری فایل های ارسالی ضروری است.
مثال : در نامگذاری فایل باید ابتدا نام طراح درج شود و سپس و حتمن کلمه Aids .
مثال :
Ahmad Ahmadi _ Aids . jpg
در صورتیکه طراح بیش از یک اثر ارسال می کند، نامگذاری فایل باید بصورت زیر باشد:
Ahmad Ahmadi _ Aids_01 . jpg
Ahmad Ahmadi _ Aids_02 . jpg
Ahmad Ahmadi _ Aids_03 . jpg
۶- دبیرخانه مسابقه، به منظور بالا بردن سطح دانش و بینش عمومی در حوزه نظام سلامت علی الخصوص موضوع ایدز، مجاز است آثار برگزیده و آثاری را که به نمایشگاه راه می‌یابند، به هر شکل در فضای مجازی الکترونیکی و یا در هر قالب دیگری از نشر مکتوب چاپ، و منتشر کند یا به نمایش عمومی و خصوصی بگذارد. ثبت نام طراح و ارسال آثار به معنای قبول و تایید این شرط است.
کاربران می توانند پرسش های خود را از طریق مکاتبه با سایت به نشانی زیر مطرح کنند:
info@honarsalamat.com
جوایز:
نفر اول: سه سکه طلا
نفر دوم: دو سکه طلا
نفر سوم: یک سکه طلا
اعلام نتایج:
در وب سایت موسسه آوای هنر سلامت این امکان وجود دارد که طراحان پس از ارسال اثر، یک کد پیگیری دریافت نموده و با درج این کد در بخش پیگیریِ اثر در سایت مذکور از نتیجه داوری مطلع شوند.
نکته حائز اهمیت برای شرکت در این مسابقه این است که ارتباط دبیرخانه نمایشگاه با هنرمندان شرکت کننده تنها از طریق پست الکترونیک و ارسال پیامک به تلفن همراه استبنابراین ذکر نشانی ایمیل معتبر و شماره تلفن همراهِ فعال برای شرکت کنندگان ضروری است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت این موسسه به نشانی www.honarsalamat.com مراجعه کنند.

635836282640290562



30 آبان 1394