فراخوان دوسالانه بین‌المللی پوستر اکوادور / Ecuador Poster Bienal

نمایشگاه دوسالانه پوستر اکوادور، یکی از محورهای اصلی ارتباطات بصری در دنیاست که سعی دارد با برگزاری یک رویداد آکادمیک، حرفه‌ای و خلاقانه به همه کسانی که با طراحی و فرهنگ بصری ارتباط دارند این فرصت را بدهد که آثار خود را به نمایش گذاشته و با بهترین متخصصان بصری از سراسر دنیا، نشست و برخاست نمایند.
 دسته بندی رشته‌ها:
الف) پوسترهای تجاری – تبلیغاتی، آگهی، زیباسازی متون، برند‌سازی و…
ب) پوسترهای اجتماعی – مربوط به موارد اجتماعی و سیاسی
ج) دانشجویان – آثار خلق شده توسط دانشجویان پس از اول ژانویه ۲۰۱۴
د) ساکنان اکوادور -مقیم یا مقیم قبلی اکوادور
 شرایط شرکت در نمایشگاه:
-شرکت در نمایشگاه دو سالانه پوستر اکوادور رایگان است.
-رقابت در سطح جهانی برگزار می‌شود.
-آثار ورودی باید پس از اول ژانویه ۲۰۱۴ خلق/نشر شده باشند.
-تعداد آثار ارسالی شرکت کنندگان نامحدود است.
-فایل دیجیتال آثار باید تا اول ژوئن ۲۰۱۶ / ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ به آدرس www..ecuadorposterbienal.com ارسال شود. فایلJPG ، ۵۰۰PXx700PX ،dpi 72 ، RGB
 آخرین مهلت ارسال آثار: ۱ ژوئن ۲۰۱۶ – ۱۲ خرداد ۱۳۹۵
آثار ارسالی تا ماه جولای ۲۰۱۶ انتخاب خواهند شد و به تمام شرکت‌کنندگان منتخب، قبل از ۳۱ جولای ۲۰۱۶ از طریق ایمیل اطلاع‌رسانی خواهد شد. پس از آن، نسخه‌های چاپی آثار به همراه فرم تکمیل شده درخواست شرکت در نمایشگاه و برچسب ها، باید با پست ارسال شود. فرم شرکت در نمایشگاه و برچسب ها باید از وب‌سایت نمایشگاه دانلود و چاپ شده و با حروف بزرگ لاتین پر شود. برچسب ها باید با استفاده از نوارچسب به پشت هر اثر در گوشه راست پایین چسبانده شود.
تمام آثار ارائه شده، در کلکسیون نمایشگاه دوسالانه پوستر اکوادور نگهداری شده و به شرکت کنندگان عودت داده نخواهند شد. سازمان‌دهندگان نمایشگاه مختارند آثار برگزیده را برای مقاصد غیرتجاری نمایش داده و یا منتشر نمایند. صاحب اثر باید فرم درخواست شرکت در نمایشگاه، که به منزله موافقت او با شرایط شرکت در نمایشگاه می باشد، را امضاء نماید. شایان ذکر است مهدی سعیدی و هما دلورای به عنوان عضو هیات داوران، در این دوسالانه حضور خواهند داشت.

برای دریافت اطلاعات بیشتر به اینجا مراجعه کنید.



11 بهمن 1394