فراخوان مسابقه بین‌المللی طراحی، چاپ و بسته‌بندی ۲۰۱۶ / Creativity International 46th

مسابقه جهانی طراحی، چاپ، بسته بندی و تبلیغات تحت عنوان جوایز جهانی خلاقیت برای چهل و ششمین سال متوالی از تمام دانشجویان، طراحان و حرفه‌ای‌های صنعت چاپ و بسته بندی و تبلیغات برای شرکت در این مسابقه دعوت به عمل آورده است. جوایز بین‌المللی خلاقیت ازسال ۱۹۷۰ برگزار می شود و از آن زمان تا کنون جوایز بزرگی به کارهای خلاقانه و نوآورانه در حوزه های مختلف اعطا کرده است.
شرکت کنندگان می توانند آثار خود را در ۵ بخش ذیل به این مسابقه ارسال کنند:
۱.رسانه‌های جایگزین (Alternative)
۲.انتشارات دیجیتالی یا الکترونیکی
۳.فیلم و ویدئو
۴. رسانه جدید یا طراحی وب
۵. تلویزیون و رادیو
نحوه ثبت نام و شرکت در این مسابقه دارای ۶ مرحله به شرح ذیل می‌باشد:
۱-ثبت نام: مطمئن شوید که در کدام دسته (دانشجویی یا حرفه‌ای) می‌خواهید شرکت کنید. اگر اثر شما در دوره دانشجویی شکل گرفته است باید در دسته دانشجویی شرکت کنید و اگر اثر شما یک کار سفارشی بوده است و در دوره دانشجویی شکل گرفته است، لطفا آن را در دسته حرفه ای شرکت دهید. دانشجویان می‌بایست کار خود را در خلال سال تحصیلی ۲۰۱۵-۲۰۱۶ ایجاد کرده باشند. برای ثبت نام از این لینک استفاده کنید.
۲-اطلاعات شرکت کننده: در این قسمت در بخش My Profile سایت مسابقه اطلاعات شخصی خود را تکمیل کنید.
۳-ثبت اطلاعات مربوط به اثر: در سایت مسابقه با کلیک بر روی Submit Entries می توانید اثر ارسالی خود را با پر کردن اطلاعات مربوطه ثبت کنید. در این قسمت اطلاعات مربوط به اثر نظیر: نام اثر، نام سفارش دهنده و… را پر می کنید و فایل اثر خود را آپلود می‌نمایید. پس از انجام این کار با کلیک بروی دکمه Save اثر شما ثبت می‌شود. برای فرستادن آثار بیشتر می‌توانید همین مراحل را مجددا انجام دهید. همچنین شما می توانید آثار خود را پست کنید، برای اینکار لیبل های شرکت را پرینت و تکمیل کرده و همراه dvd/cd اثر ارسال نمایید. شما باید فایل دیجیتالی اطلاعات خود را همراه dvd/cd نیز ارسال کنید و در سایت نیز این فایل را آپلود کنید تا در اپلیکیشن مربوط به مسابقه از آن استفاده شود. لیبل را پشت بسته پستی بچسبانید. همچنین یک کپی از آن را داشته باشید. بعد از ارسال، یک ایمیل تاییدی برای شما ارسال می شود.
۴-پرداخت هزینه ورودی: بعد از ثبت آثار، شما باید در سایت برای پرداخت هزینه ها اقدام کنید. برای پرداخت این وجه از paypal استفاده می‌شود که ما سایت payment24.ir را برای انجام این کارپیشنهاد می‌کنیم.
۵-داوری: همه آثار باید با رعایت کردن شرایط لازم، تایید و قبول شوند. اگر شما حالت ارسال پستی را انتخاب کردید، اثر شما داخل سایت در حالت تعویق pending می‌ماند تا زمانی که بسته پستی شما به دبیرخانه برسد. پس از آن داوری شروع می‌شود.
۶-اعلام نتایج و جوایز: بعد از ۳۰ روز گزارشی از وضعیت اولیه داوری به شما داده خواهد شد و نتایج اصلی متعاقبا اعلام خواهد شد. برندگان نیز در ۵ رده دسته بندی شده‌اند.
-شرکت در این مسابقه رایگان نیست و متلزم پرداخت هزینه به شرح ذیل است:
مبالغ ورودی:
ورودی حرفه‌ای تکی: ۱۱۵ دلار
ورودی حرفه‌ای کمپینی: ۱۴۵ دلار
ورودی دانشجویی تکی : ۴۵ دلار
ورودی کمپینی تکی : ۷۵ دلار
آخرین مهلت ارسال آثار:  ۹ آوریل ۲۰۱۶ / ۲۱ فروردین ۱۳۹۵



5 اسفند 1394