نهمین مسابقه بین المللی دانشجویی پوستر اسکوپیه / ISPC ،Skopje 2016

PLAKART با همکاری موزه شهری اسکوپیه نهمین مسابقه بین المللی دانشجویی پوستر ISPC) Skopje 2016) را برگزار می کند. موضوع مسابقه امسال “هویت در بحران(Identity in Crisis)” است.
امسال برگزار کنندگان تاکید بر مسئله هویت دارند. مساله‌ای که در مواجهه با رویدادهای جهان یک موضوع حساس و ضروری است.”من که هستم، من از کجا هستم، ساده ترین راه برای کشف خود چیست”. این ها سوالات دشواری برای تشخیص خودمان و فهمیدن هویت شخصی مان است.
ISPC، Skopje 2016 دو جایزه برابر به دو برنده پوستر اعطا خواهد کرد. هر دو برنده برای عضو بودن در هیئت داوران در دوره بعدی مسابقه (ISPC) دعوت خواهند شد و آثارشان در موزه شهر Skopje در طول جشنواره پوستر Skopje 2017 نمایش داده خواهد شد و گواهینامه ICOGRADA را نیز دریافت خواهند کرد.
همه دانشجویان کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری هنرهای زیبا در رشته های طراحی و هنرهای تجسمی برای ورود به رقابت در مجموع با ۳ طراحی پوستر دعوت می شوند.
آخرین مهلت: ۹ آبان ۱۳۹۵/ ۳۰ اکتبر ۲۰۱۶

مسابقه Skopje با حمایت وزارت فرهنگ جمهوری مقدونیه، پوستر بینیل Warsaw، طراحی AUG از جمهوری چک و چندین موسسه دیگر از لهستان، جمهوری چک، ترکیه، صربستان، آلمانی، آمریکا و روسیه اجرا می شود.
برای دریافت اطلاعات بیشتر به سایت برگزار کننده مراجعه نمایید.
9.-ISPC-Identity-in-Crisis-poster-1



10 خرداد 1395