جوایز بین‌المللی هویت‌ بصری ۲۰۱۶

جوایز بین‌المللی هویت بصری اولین مسابقات مستقل بین المللی هستند که صرفا به هویت بصری اختصاص داده شده است. هدف آنها به طور رسمی تشخیص و تجلیل از بهترین طراحی هویت بصری در دنیاست.
شرکت کنندگان در ۲۰ دسته مورد داوری قرار می‌گیرند که در هر دسته یک برنده و دو نایب قهرمان وجود خواهدداشت. همچنین یک برنده‌ی کلی از میان تمامی دسته ها برنده ی سال این مسابقه خواهد شد.
دسته‌های این مسابقه عبارت است از:
۱) رسانه‌ها و چاپ و نشر ۲) حمل و نقل خودرو ۳) مراقبت های بهداشتی۴) خدمات مالی ۵) غذا و نوشیدنی۶) مهمان نوازی، سفر و فراغت۷) خرده فروشی۸) موسسه خیریه و غیر انتفاعی ۹) خدمات حرفه ای ۱۰) مد ۱۱) تولید ۱۲) سرنوشت ۱۳) ورزش ۱۴) سرگرمی ۱۵) تکنولوژی ۱۶) ارتباط از راه دور ۱۷) انرژی و خدمات رفاهی ۱۸) بخش عمومی ۱۹) محصولات مصرفی ۲۰) دانشجویی .
آثار نه تنها باید دارای یک لوگو باشند بلکه باید نمونه ای از کاربرد آن اثر درسراسر آیتم های مختلف به عنوان بخشی از یک نام تجاری برای سیستم هویت بصری نیز باشد.
به استثناء دسته‌ی دانشجویی، کارهای نظری و مفهومی قابل قبول نیست. آثار مربوط به مقوله ی دانشجویان، تنها زمانی قابل قبول است که شرکت کننده به عنوان یک دانش جوی تمام وقت در یک موسسه آموزشی رسمی ثبت نام شده باشد.
آخرین مهلت نهایی برای ارسال آثار: ۱۵ آگوست ۲۰۱۶ /  ۲۵ مرداد ۱۳۹۵

تمامی شرکت ها ، آژانس‌ها ، طراحان و دانش آموزان آموزش تمام وقت در سرتاسر جهان برای حضور در مسابقات آزاد هستند.
شرکت کنندگان واجد شرایط باید بین تاریخ ۱ ژانویه ۲۰۱۵ تا ۱ آگوست ۲۰۱۶ اقدام کنند.
جوایز
تمامی برندگان و نائب قهرمانان گواهی نامه و نشان جایزه‌ی هویت بصری را دریافت خواهند کرد.
برندگان در پایان سال ۲۰۱۶ اعلام خواهند شد.‍



10 خرداد 1395