تایپوگرافی و چاپ: گذشته، اکنون و آینده

فراخوان بین‌المللی پوستر «تایپوگرافی و چاپ: گذشته، اکنون و آینده» منتشر شد.
موزه‌ی تایپوگرافی شهر کرته در منطقه ی هانیا (واقع در یونان)، بار دیگر از تمامی هنرمندان و علاقه‌مندان به طراحی پوستر دعوت می‌کند تا در سومین مسابقه‌ی بین‌المللی پوستر با موضوع تایپوگرافی شرکت نمایند.
در زبان یونانی لغتی وجود دارد  که هم به معنای تایپوگرافی است و هم به معنای چاپ. محتوای پوسترهای امسال نیز با توجه به گذشته، حال و آینده‌ی این دو، طراحی خواهند شد. موضوع فراخوان امسال «تایپوگرافی و چاپ: گذشته، اکنون و آینده» می‌باشد.
نمایشگاه این فراخوان در تالار کنفرانس موزه‌ی تایپوگرافی برگزار خواهد شد. بخش مرکزی نمایشگاه به سه اثر برگزیده‌ی آن اختصاص خواهد یافت و طراحان این آثار جوایز ویژه‌ای را دریافت خواهند نمود:
نفر اول: 1000 یورو
نفر دوم: 700 یورو
نفر سوم: 500 یورو
در این نمایشگاه که در پاییز سال 2016 برگزار می‌گررد، سی اثر دیگر از آثار ارسالی به نمایش درخواهند آمد، و از طراحان آن‌ها نیز تقدیر خواهد شد.

آخرین مهلت ارسال آثار:
چهارشنبه، 31 آگوست 2016 (10 شهریور 1395)

قواعد و شرایط ارسال:
آثار خود را از طریق ایمیل به این آدرس ارسال نمایید:
typography.poster@gmail.com
ایمیل ارسالی می‌بایست شامل اطلاعات شخصی هنرمند باشد: نام، نام‌خانوادگی، محل اقامت (کشور)، اطلاعات تماس (تلفن و ایمیل).
ارسال یک توضیح حداکثر صد کلمه‌ای در مورد کار نیز اختیاری می‌باشد. لازم است نام فایل تصویری و فایل نوشتاری، نام و نام‌خانوادگی هنرمند به زبان انگلیسی باشد.
طراحی پوستر باید به گونه‌ای باشد که بتوان از آن بر روی جلد، پوستر، کارت پستال، بنر و ... استفاده نمود. اثر خود را با این مشخصات طراحی نمایید:
سایز50×70  سانتی‌متر، به صورت PDF، CMYK، رزولوشن 200Dpi  و حداکثر حجم آن 25 مگابایت باشد. حجم فایل نباید از 25 مگابایت بیشتر باشد، در غیر این صورت اثر می‌بایست از طریق  we transfer  یا سایت‌های مشابه ارسال شود.
هر شرکت‌کننده تنها می‌تواند یک اثر ارسال نماید.
معیار سنجش آثار، اصل بودن و نحوه‌ی انتقال پیام آن‌هاست.
در صورت تمایل می‌توانید لوگوی موزه‌ی تایپوگرافی را از اینجا تهیه نمایید.
نتایج فراخوان در افتتاحیه نمایشگاه آن اعلام، و پس از آن بر روی وبسایت و صفحهی فیسبوک رسمی موزه منتشر خواهد شد:
www.typography-museum.gr
www.facebook.com/MouseioTypographias



3 مرداد 1395