لوگو یا هویت بصری شما منحصر به فرد و خلاقانه است. ایده و رنگهایش عالی هستند، اما به نظر میرسد خیلیها از آن در پورتفولیو (Behance)، شبکههای اجتماعی و سایتها بازدید نمیکنند و حتی خیلی کم در باره آن نظر میدهند. تا حالا فکر کردید چرا؟ چرا بعضی طرحها هزاران بار لایک میشود، به اشتراک گذاشته میشود و نظر داده میشود اما طرح شما به این صورت نیست. این اتفاق شاید به این معنی باشد که طرح شما خیلی خوب نیست؛ اما با این فرض که طرح شما عالی است چرا چنین اتفاقی میافتد؟
در جهانی که ما زندگی میکنیم، هرروز با هزاران ایده دیزاین، ایدههای مختلف یا یکسان روبرو هستیم اما چیزی که بسیار مهم است نحوه ارائهی خیلی خوب است. همانطور که شما برای متقاعد کردن مشتری و سفارش دهنده در رابطه با طراحی لوگوی خوب خود و یا بروشورهای جالبی که تهیه کردید، تلاش میکنید، باید به همان طریق مخاطبین و مشتریهای احتمالی و مجازی خود را نیز متقاعد کنید. ایده خودتان را به صورت بصری ارایه دهید. اینکه شما چگونه به این لوگو رسیدهاید و چه روند فکریای را دنبال کردهاید، منبع الهام شما چه بوده است. چرا، چگونه و از کجا به این ایده رسیدهاید… تمام اینها اطلاعات ارزشمندی هستند که اولا حرفهای بودن شما را نشان میدهد و دوما نشان میدهد که چه مقدار برای کارتان اهمیت قائل هستید و عاشق کارتان هستید و می خواهید با استعداد خود بر دیگران تاثیر بگذارید. این کار باعث میشود که شما سهم بیشتری از تحسین و توجه مردم را به سمت خود جلب کنید و نهایتا مشتریهای بیشتری نیز جذب شما شوند!
این را امتحان کنید و مطمئن باشید که قطعا به کارتان رونق خواهد بخشید. نگاهی به مثال های زیر بزنید یا بر روی لینک آنها کلیک کنید تا به صورت کامل آنها را ببینید.
The Moka Pot Identity | Kevin Kurtovich
TO BAZAKI (Greek word. reads The Vazaki = the jar) | George Probonas
7 خرداد 1394