نگاهی به برندگان بسته‌بندی در مسابقه HOW International Design Awards 2015

مسابقه بین المللی HOW International Design Awards   سیصد برنده در بخشهای مختلف این مسابقه داشته است که در این قسمت به برخی از برندگان بسته‌بندی این مسابقه اشاره می‌کنیم

0-1paking.png
بسته‌بندیAlquería Selecta
طراح: گروه طراحی Creable
سفارش: Alquería  Selecta
جزئیات: بوسیله‌ی این بسته‌بندی به مصرف کننده تجربه‌ی جدیدی از کیفیت و زیبایی انتقال داده می‌شود

0-2paking.png
گروه برتر
طراح: گروه طراحی استیچ
سفارش: Sarah and Hanes Swingle
جزئیات: گروه برتر نام کمپانی استیچ می‌باشد که بوسیله‌ی خانم و آقای سونگل اداره می شود.

0-5paking.png
black web شبکه سیاه
طراح: گروه طراحی Bridgemark
سفارش: Walmart
جزئیات: ایکون عنکبوت که به لوگو نزدیک شده و ترکیب رنگ نارنجی و مشکی، نام تجاری را بسیار قوی جلوه داده است.

0-6paking.png
0-7paking.png

نان شگفت انگیز
طراح: Davis Branding & Design
سفارش: نانوایی وستون Weston Bakeries


0-10paking.png
The Snack Artist Chips
طراح: گروه طراحی Anthem Worldwide
سفارش: کمپانی Safeway
جزئیات: بسته‌بندی جدید چیپس که الهام گرفته از روش هنری خیابانی طراحی شده است.

0-12paking.png
پیک نیک (picnic)
طراح: taxi canada
سفارش: Jason kaiman
جزئیات: ایده‌ی بسته‌بندی و لوگوی این محصول با الهام از میوه هندوانه گرفته شده‌است که هم ارزش غذایی و هم جنبه تفریحی را میتوانید در آن ببینید.

0-14packing.png

0-13packing.png

Elementalist
طراح: Clarence Lee Design & Associates
سفارش: 
Elementalist USA
جزئیات: بسته بندی و هویت برند این محصول آرایشی بهداشتی در هاوایی طراحی شده است و بازار خرید آن عمدتا در ژاپن و آمریکا است.

0-18packing.png

0-16packing.png
Kellogg’s Nighttime Snacking
طراح:
Integer Group   
سفارش: Kellogg’s USA
جزئیات: این بسته بندی مخصوص به دلیل رنگ فلورسنتی که دارد به عنوان راهنما در شب به مصرف کننده کمک می کند تا تصمیم بگیرد که یک غذای سرپایی و سریع داشته باشد.

 

منبع : انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران



14 اسفند 1394