مسابقه‌ی جهانی طراحی HKDA ۲۰۱۳

آخرین مهلت ارسال آثار: ۲۵ اکتبر ۲۰۱۳ (برابر با ۳ آبان ۱۳۹۲)


انجمن طراحان هنگ کنگ (HKDA ) برای پیشرفت طراحان، مدیران هنری و آکادمی‌ها در سال ۱۹۷۲ تأسیس شده، و هدف آن تشویق و تحسین و ارتقاع کیفیت طراحی در سطح جامعه است.

مسابقه‌ی HKDA یکی از شناخته مسابقه‌های چند رشته‌ای در آسیا و اقایانوس آرام است که از سال ۱۹۷۵ توسط انجمن طراحان هنگ کنگ (HKDA ) بنیانگذاری شده است. این مسابقه از سال ۱۹۸۰ به بعد، تبدیل به رویدادی دوسالانه گردید. HKDA تنها یک مسابقه‌ی طراحی که از طرح های برتر قدردانی کند نیست. در واقع انجمن طراحان هنگ کنگ از مسابقه‌ی طراحی به عنوان موتوری برای راه اندازی یک سری از رویدادها استفاده می‌کند (سمینارها، مراسم اهدای جوایز، برپایی نمایشگاه‌ها و غیره) و هدف آن ارتقاع سطح طراحی هنگ کنگ و شناساندن آن به جهان به عنوان یکی از قطب‌های طراحی در آسیا است.

مسابقه‌ی HKDA با داشتن بیش از ۳۶ سال نقش کلیدی در صحنه‌ی طراحی آسیا، از سال ۲۰۱۱ شروع به پذیرش آثار از خارج منطقه‌ی آسیا و اقیانوس آرام کرد و تبدیل به رویدادی جهانی شد. داورانی بین‌المللی برای قضاوت آثار به این مسابقه دعوت شده‌اند که باعث جذب هزاران اثر از ۴۰ جای دنیا از جمله چین، امریکا، بریتانیا، فرانسه، اسپانیا، هلند، سوئد، استرالیا، ژاپن، کره، سنگاپور، تایلند، تایوان، هنگ کنگ و غیره... . در سال ۲۰۱۳، ما در پی این هستیم که HKDA ۲۰۱۳  برگ مهم دیگری از تاریخ طراحی باشد.
آثار در چهار بخش داوری خواهند شد:

گرافیک
رسانه‌های جدید
محصول
حجمی (Spatial)


شرکت در این مسابقه مجانی است.
شرایط: شرکت در این مسابقه برای همه آزاد است.
جوایز: در هر بخش برنده‌ی طلا، نقره، برنز و جایزه‌ی برتر انتخاب خواهد شد. هر داور هم در هر بخش یک اثر را به عنوان انتخاب داور معرفی خواهد کرد.
جایزه‌ی بهترین اثر هنگ کنگ در هر بخش به بهترین اثر محلی اهدا خواهد شد، فرصتی برای شناخته شدن آثار محلی بوجود می‌آورد.

برندگان طلا و بهترین اثر هنگ کنگ جایزه دریافت خواهند کرد. بقیه‌ی برندگان گواهی دریافت خواهند کرد.
علاوه بر این، آثار برنده شده از ماه مارچ تا اپریل ۲۰۱۴ در هنگ کنگ به نمایش در خواهد آمد و در کاتالوگ مسابقه جهانی طراحی HKDA منتشر خواهد شد.

برای شرکت در مسابقه، پس از ورود به سایت فراخوان روی گزینه‌ی
HKDA Global Design Awards 2013 (HKDA GDA2013) در وسط صفحه کلیک کنید.

برای دیدن سایت در اینجا کلیک کنید.

http://newsite.graphiciran.com




24 تیر 1392