فراخوان تصویرسازی

فراخوان تصویرگران محیط زیست منتشر شد

گروه هنری پیله بهشت از تصویرگران دوست دار محیط زیست دعوت به عمل می‌آورد تا در نخستین پیوند هنرمند و محیط زیست با محوریت پرنده نگری مشارکت کنند.

 اهداف این فراخوان مواردی چون تقویت جایگاه طبیعت در عرصه هنر، پیوند هنر و طبیعت از دریچه ای جدید و ثبت گونه های مختلف پرندگان توسط هنرمندان آمده است.

همچنین در بخش شرایط و مقررات این فراخوان آمده است که: این رویداد ویژه تصویر گران است؛ ضمن آن که متقاضیان باید چهار قطعه از آثار خود را به منظور داوری و پذیرش از طریق ایمیل ارسال کنند، علاوه بر این موضوع و تکنیک آثار ارسالی آزاد است، اما ارسال رزومه و مشخصات هنرمند (نام و نام خانوادگی، نشانی پستی و الکترونیکی، شماره تماس) الزلمی است. موضوعات این مسابقه عبارتند از: من تو را حفظ می کنم (حوزه حفاظت)، خیالم را به بال های تو گره می زنم (حوزه پیوند و آشتی)، می دیدمت چه دور، امروز می بینمت چه نزدیک، تو هستی! (حوزه فرهنگ سازی و پرنده دوستی) و بال بگشا و بارانی از رنگ ببار (حوزه آشنایی و شناسایی پرندگان).

مهلت ارسال آثار به این مسابقه تا ششم مهر سال جاری است و اعلام نتایج 10 مهر خواهد بود، دیگر جدول زمانبندی این مسابقه عبارت است از: برگزاری کارگاه آموزش تئوری پرنده نگری 17 مهر، برگزاری کارگاه آموزش عملی پرنده نگری 18 مهر، برگزاری تور پرنده نگری دوم آبان، تحویل آثار 14 دی و برگزاری نمایشگاه در خانه هنرمندان ایران 11 بهمن خواهد بود.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به نشانی www.cpart.ir مراجعه کنند.



16 شهریور 1392