مسابقه طراحی پوستر با موضوع: "در میان اضداد" (Across Opposites)

روز تایپوگرافی برای هفتمین بار در ۲۸ فوریه، اول و دوم مارچ ۲۰۱۴، در بنیاد طراحی سیمبویس (Symbiosis )، در پونا (هند)، با همکاری مرکز طراحی صنعتی (IDC )، موسسه تکنولوژی بمبئی (IIT Bombay )، با حمایت انجمن طراحی هنر (InDeAs ) و آکشارایا (Aksharaya )، برگزار می‌شود.
این رویداد شامل یک ورک شاپ یک روزه با موضوع تایپوگرافی و کالیگرافی و به همراه آن دو روز کنفرانس مختص "تایپوگرافی و فرهنگ" خواهد بود. در این کنفرانس‌ها به موضوعاتی چون طراحی تایپ، کاربران تایپ و محصلان تایپ می‌پردازد.
روز تایپوگرافی، علاوه بر ورک شاپ و کنفرانس، همچنین میزبان یک مسابقه‌ی طراحی پوستر خواهد بود. تم مسابقه پوستر "از میان اضداد" (Across Opposites ) است. پوستری طراحی کنید که در آن دو مفهوم یا لغت متضاد یا متناقض را بیان کنید. هر کدام از این لغاط باید از یک زبان مختلف باشد. شما همچنین می‌توانید از دو تایپ فیس مختلف مربوط به دو فرهنگ مختلف استفاده کنید.
طراحی حروف دستی یا دیجیتالی، یا فونت‌های موجود یا ترکیبی از اینها می‌تواند برای پوستر مورد استفاده قرار بگیرد. ابعاد پوستر نهایی باید ۴۲۰ در ۶۰۰ میلیمتر باشد. فقط به صورت عمودی. رزولوشن ۳۰۰ دی پی آی، نوع فایل JPEG یا PDF و مد رنگی: CMYK .
هر شرکت کننده مجاز است حداکثر تا سه اثر را ارسال کند.
شرکت در این مسابقه مجانی است.
شرکت در مسابقه برای همه طراحان، دانشجویان، حرفه‌ای‌ها از همه جای جهان آزاد است.

جوایز:
بیست و پنج اثر برگزیده منتشر می‌شود و به نمایش گذاشته خواهد شد. نیز افرادی که آثار آنها به نمایشگاه راه پیدا کند می‌توانند در نمایشگاه، ورک شاپ‌ و سمینار تایپوگرافی در روزهای ۲۸ فوریه، اول و دوم مارچ، به صورت رایگان شرکت کنند.

برای دیدن سایت فراخوان و ثبت نام آنلاین اینجا را کلیک کنید.




25 مهر 1392