مسابقه پوستر هفته ی آگاهی در مورد کود طبیعی 2014 (compost)
مسابقه پوستر هفته ی آگاهی در مورد کود طبیعی 2014 (compost)

کمیسیون هفته بین المللی آگاهی کود، مربوط به انجمن کود آمریکا از شما دعوت می کند که در مسابقه طراحی پوستر برای هفته جهانی آگاهی از کود (2014) شرکت فرمایید.
کود از بازیافت مواد طبیعی و  برای به دست آوردن یک خاک اصلاح شده با ارزش تولید می شود . زمانی که این کود با خاک ترکیب شود مواد غذایی ضروری را برای گیاهان فراهم می کند و همچنین ازآنها در مقابل خطر فرسایش مراقبت می نماید.
امسال شرکت کنندگان تشویق می شوند برای ارسال پوستری که منعکس کننده تم " کود طبیعی!.... راه حلی برای خاک و آبی بهتر."Compost! ….The solution to sustainable soil and water".
طراحان باید حتما این عبارت را در جمله ی خود لحاظ کنند "International Compost Awareness Week May 5 – 11, 2014" (هفته جهانی اگاهی در مورد کود طبیعی ، می 5 – 11, 2014 ) وهمچنین تصاویر استفاده شده در پوسترها باید بر اساس استفاده از کود طبیعی یا مرتبط با مزایای بازیافت مواد طبیعی باشد.به طور خاص ما به دنبال طرحهایی هستیم که استفاده از کود طبیعی در موارد مختلف را نشان دهد،نه فقط در یک استفاده محدود.
کود طبیعی برای مصرف تجاری و مسکونی استفاده می شود، و هم چنین برای صنعتهای مختلفی مانند: باغبانی، گلخانه ای، کشاورزی کاربرد دارد. برای مثال: این کود می تواند درسبزیجات، باغ گل یا در درختان و گیاهان بوته ای استفاده گردد. در مصارفی مثل تولید چمن، فضای سبز کنار اتوبان ها، ساختن زمینهای ورزشی و زمین گلف ،و همچنین برای کنترل فرسایش و مدیریت طوفانهای آبی کاربرد دارد.

- تمام کارهای شرکت کنندگان داوری و سه تا از بهترین پوسترها در هر قسمت انتخاب می شود.
- شرکت در این مسابقه مجانی است.
- این مسابقه برای همه دوستاران محیط زیست آزاد است.

جوایز:
- پوستر برنده ی این مسابقه منتشر و به نمایش گذاشته می شود، همچنین در وب سایت انجمن استفاده می گردد و برای نفر اول 500$ و نفرات دوم و سوم 100$ در نظر گرفته شده است.
- مهلت ارسال پوستر تا تاریخ : November 30, 2013 است. (9 اذر ماه 1392)

مقررات :
- باید حتما در پوستر قید شود (international compost awareness week may 5-11,2014 )
- سایز کارها نباید بیشتر از - 13x19 inch باشد ، کیفیت 150 dpi  است و همچنین به صورت  فرمت  jpg ارسال شود.
- این جمله هم باید در پوستر ذکر شود:  Compost! ….The solution to sustainable soil and water
- هر شرکت کننده فقط یک اثر می تواند ارسال کند.
- کارهای خود را با نام و موضوع پوستر به این آدرس ایمیل کنید:
   


16 آبان 1392