گزارشی از جلسه مجمع

عصر روز یکشنبه ۲۴ آذر ماه ۹۲ جلسه «مجمع عمومی سالانه‌ی انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران» با حضور نماینده‌ی وزارت کار به صورت رسمی برگزار شد.
در این رویداد که آغاز آن با یکساعت تاخیر همراه بود تعداد اعضا حاضر بر اساس پرداخت حق عضویت سال  92 کمتر از 600 نفر اعلام شد.
در ابتدای این مراسم فرزاد ادیبی ضمن خوشآمدگویی گزارشی از فعالیت‌های هیات‌مدیره ششم طی یکسال گذشته به حاضرین ارائه  و استعفای مریم کهوند به دلیل مشکلات شخصی را به حاضرین اعلام کرد.
پس از صحبتهای فرزاد ادیبی؛ بهرام کلهرنیا که با رای اعضا به عنوان رییس جلسه انتخاب شده بود از اونیش امین الهی برای ارائه گزارش مالی دعوت کرد که پس از قرائت این گزارش ساعد مشکی به عنوان بازرس آن را تایید نمود. همچنین به درخواست چند تن از اعضا، مقرر شد در دوره‌های بعد، گزارش مالی به صورت پاورپوینت ارائه شود و پیشتر نیز برای اعضا ارسال شود یا روی سایت انجمن قرار گیرد.
در ادامه تعدادی از اعضایی که لغو عضویت شده بودند، با درخواست خود و رای مجمع مجددا به عضویت در آمدند.
در بخش دیگری از این رویداد علی رشیدی رییس هیات مدیره انجمن صنفی طراحان گرافیک از «سند استراتژیک انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران» رونمایی کرد.
رشیدی در سخنان خود یکی از مشکلات انجمن از بدو تاسیس تا به امروز را مدیریت مبتنی بر کاریزمای افراد و عدم وجود مدیریت اصولی دانست.
وی همچنین در ادامه نمایش این سند از همه اعضا خواست تا با ارائه نظر خود در ویرایش این سند مشارکت فعالانه داشته باشند.
در پایان امین سلامی پر‌گو به بررسی و معرفی امکانات سایت انجمن در آینده نزدیک پرداخت.
لازم به ذکر است که در این نشست، کتاب سرو نقره‌ای۹۲ به همراه گواهی شرکت در نمایشگاه، به اعضایی که آثارشان به نمایشگاه راه پیدا کرده بود، اهدا شد.



28 آذر 1392