نمایشگاه یک قاچ کاریکاتور در رشت

 نمایشگاه کاریکاتور با عنوان یک قاچ کاریکاتور در نگارخانه مارلیک مجتمع فرهنگی هنری خاتم الانبیاء (ص) رشت برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در این نمایشگاه  21 اثر در اندازه 60 در 40  از آثار  هنرمند جوان هدیه صدیقی کسمائی در معرض دید علاقمندان قرار خواهد گرفت.

بنابراین گزارش هدیه صدیقی کسمایی – کارتونیست-  متولد 1 فروردین 1363 و فارغ التحصیل مقطع کارشناسی مدیریت صنعتی می باشد. وی کاریکاتور حرفه ای را از سال 86 با چاپ اثر در ماهنامه طنز و کاریکاتور تهران شروع نمود. از فعالیتهای وی می توان به مدیر هماهنگی سایت خبر کاریکاتور (www.cartoonmag.com) ، مدیر روابط عمومی دو جشنواره بین المللی کاریکاتور مجله ی کارتون ، عضو گروه بین المللی کارتون تلنگر، همکاری با ماهنامه طنز و کاریکاتور ، هفته نامه اتفاقا خراسان شمالی،فصلنامه گفتار سبز و سایت خبری روزکارتون اشاره نمود.

کسمائی همچنین دارنده مقام دوم جشنواره کشوری صرفه جویی مصرف برق – مدیریت مصرف سوخت اصفهان در سال 91 می باشد.

وی هدف از برگزاری این نمایشگاه را ارائه آثار خلق شده ی خود به علاقمندان و هنرمندان و همچنین ارتباط و آشنایی بیشتر مردم با این رشته ی هنری و تبادل اطلاعات و استفاده از تجربیات هنرمندان این رشته ذکر نمود.

نمایشگاه یک قاچ کاریکاتور از 14 الی 19 دی ماه 92 همه روزه صبح ها از ساعت 9 الی 13 و عصرها از ساعت 17الی 19 در نگارخانه مارلیک مجتمع فرهنگی هنری خاتم الانبیاء (ص) رشت برای بازدید عموم علاقمندان دایر می باشد.



9 دی 1392