نمایشگاه عکس ها و پوستر های تئاتر سی و دومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر

نمایشگاه عکس ها و پوستر های تئاتر سی و دومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر ساعت 16 شنبه 28 دی افتتاح می شود.
به گزارش دریافتی سایت ایران تئاتر از روابط عمومی سی و دومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر ، نمایشگاه پوستر و عکس تئاتر در نگارخانه ولیعصر(عج) واقع در زیر گذر تازه تاسیس چهارراه ولیعصر(عج) با بیش از 130 اثر افتتاح می شود.
در این مراسم که هنرمندان شناخته شده گرافیک و عکاسی تئاترایران و مدیران جشنواره بین المللی تئاتر فجر حضور دارند ، 130 اثر از 75 هنرمند عکاس و طراح در معرض دید عموم علاقه مندان قرار می گیرد. در این مراسم که هنرمندان شناخته شده گرافیک و عکاسی تئاترایران و مدیران جشنواره بین المللی تئاتر فجر حضور دارند ، 130 اثر از 75 هنرمند عکاس و طراح در معرض دید عموم علاقه مندان قرار می گیرد. ابراهیم حسینی دبیر بخش های عکس و پوستر تئاتر ایران در خصوص محل برپایی نمایشگاه گفت: امسال سعی کردیم نمایشگاه به استقبال مردم برود. هنوز مردم با عکاسی و گرافیک برای تئاتر آشنایی ندارند و این نمایشگاه که در مکانی پر تردد قرار دارد می تواند مخاطبان بسیاری داشته باشد.
وی در ادامه گفت: نمایشگاه سال گذشته پوستر و عکس در محل تخصصی و با مخاطبان خاص برپا شده بود که امیدواریم امسال این هنر را در معرض دید عموم مردم قرار بدهیم.
 وی با اشاره به رشد 10 درصدی تعداد شرکت کنندگان در بخش های پوستر و عکس نسبت به سال گذشته تاکید کرد: در نمایشگاه امسال شاهد رشد کیفیت آثار هم هستیم که به نسبت دوره های گذشته پیشرفت قابل توجهی را نشان می دهد. سی و دومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر با دبیری قادر آشنا از 24 دی تا 12 بهمن 1392 در تهران و دیگر استان های کشور برگزار می شود .

 اسامی راه یافتگان بخش مسابقه عکس و پوستر جشنواره تئاتر فجر:
قسمت پوستر:
شکوه احمدی- ایمان ارضی- محمد افشار- ارسلان آقاخانی- علیرضا الهی- رضا باباجانی-آرش بدرطالعی- صالح تسبیحی- پژمان تک دهقان-آرش تنهایی- مازیار تهرانی- ایلیا تهمتنی- محسن جعفری- الیاس جهانیان- بهراد جوانبخت- رسول حق جو- بهارک حقوقی- میثم نامدار- مهدی رایگانی- مسعود زمانی- سعید شکرنیا- مجید شیرزاده- بابک صفری- کارنگ طیاری- مهدی فاتحی- محمدرضا فراهانی- اشکان قازانچایی- منصوره قره داغی- میلاد قلیچ- مازیار قنبری -کمال کچوئیان- پرناز کریمی- سهیل مجتبوی- علی معتمدیان- عاطفه ملکی جو- خیام مویدی- سرور یزدی



30 دی 1392