چهارمین نمایشگاه موزه‌ی گرافیک ایران با عنوان "بازدید "

انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران برگزار می کند:
چهارمین نمایشگاه موزه‌ی گرافیک ایران با عنوان "بازدید "
 

آنچه ما را به هم پیوند می‌دهد خاطرات مشترک است و با اشتراک خاطرات، تاریخ ملت‌ها ساخته ‌می‌‌شود و آنچه یک جهان را می‌سازد اشتراک این خاطرات است . در موزه‌‌ی گرافیک می‌توان بخشی از هنر ثبت شده را به نظاره گذاشت، مطالعه کرد و آموخت.
بازدید چهارمین نمایشگاه موزه‌ی گرافیک ایران است که به شکل ادواری برگزار می شود . این نمایشگاه منتخبی است از ۹۸ پوستر نمایشگاه‌های هنرهای تجسمی از اساتید پیشگامی چون محمد احصایی، آرمان استپانیان، مصطفی اسدالهی، کارل اشلامینگر، فرهاد باتمانقلیچ، آراپیک باغداساریان، صادق بریرانی، محمدعلی بنی‌اسدی، رویین پاکباز، کامران حسینی، ابراهیم حقیقی، محمدرضا دادگر، عباس سارنج، جلال شباهنگی، عباس شیشه گران، طلوعی، ابوالفضل عالی، قباد شیوا، حسن فوزی تهرانی، بهروز متین صفت، فرشید مثقالی، پرویز محلاتی، مرتضی ممیز، مسعود مهرابی، موحد، نیکزاد نجومی و علی وزیریان که در سالهای  ۱۳۴۰، ۱۳۵۰ و۱۳۶۰ خورشیدی تولید شده‌‌اند.
گشایش این نمایشگاه همراه خواهد بود با رونمایی کتابی از آثار این نمایشگاه که به همکاری انتشارات آبان به چاپ رسیده است .
چهارمین نمایشگاه ادواری موزه گرافیک ایران روز جمعه ۴ بهمن ماه ۱۳۹۲ ساعت ۴ بعد از ظهر در موزه‌ی هنرهای دینی امام علی(ع) گشایش می‌یابد و تا ۹ بهمن ماه ادامه خواهد داشت . موزه هنرامام علی (ع ) در خیابان ولی عصر (عج ) ، رو به روی بزرگراه نیایش، بلوار اسفندیار، شماره ۳۵ واقع شده است .



2 بهمن 1392