نشست آزاد دوره‌‌ی تخصصی جامع طراحی بسته‌بندی

نشست آزاد دوره‌‌ی تخصصی جامع طراحی بسته‌بندی با عنوان «از سفــارش تـا خلق جـایگاه شـایسته در بازار
» در مدرسه ویژه برگزار می‌شود.
این نشست روز
یکشنبه 6 بهمن از ســـاعت  17:30 الی 19:30 برگزار خواهد شد.

در توضیح این کارگاه آمده است:
همه طراحان بسته‌بندی بدون دست‌یابی به دانش و اطلاعات کاربردی در زمینه بسته‌بندی، در بازار رقابتی برنده نخواهند شد!  اولین دوره آموزش جامع طراحی بسته‌بندی ، به منظور ارائه جامع این اطلاعات تدوین شده است . هنرجویان این دوره با روند کلی پروسه طراحی بسته‌بندی از زمان دریافت سفارش تا شیوه طراحی، انتخاب و طراحی ساختار بسته‌بندی ، خلاقیت،  الزامات و محدودیت‌ها ، آشنایی با بازار، برند، مصرف کننده، چاپ و تولید و در نهایت قرارگیری محصول در فروشگاه ، آشنا شده و تکنیک‌های خلق یک بسته‌بندی موفق را فرا می‌گیرند. معجزه‌ای که منجر به فروش می‌شود!
چه می آموزید ؟
در طول دوره با مفاهیم کلی بازاریابی، مطالعات بازار و برندینگ آشنا خواهید شد. شیوه برخورد اولیه با سفارش و نگارش یک دستور کار خلاق را فرا گرفته،  با انواع روش‌های نمونه‌گیری پیش از چاپ و نرم‌افزارهای آن آشنا خواهید شد. انواع روش‌های  چاپ، محدودیت‌ها و کاربردهای آن‌ها، شیوه‌های ارسال طرح و مدیریت رنگی آثار دیجیتال را خواهید شناخت. با اصول اولیه طراحی گرافیک بسته‌بندی، الزامات، استانداردها، مفاهیم، قوانین، عناصر تشکیل دهنده و شیوه‌های بیان  آشنا شده و در ادامه با روش‌های تفکر خلاق و چگونگی طراحی یک بسته‌بندی خلاقه  دوره را به پایان خواهید رساند. در بین برگزاری دوره کارگاه‌هایی برای آشنایی بیشتر با «نحوه ارائه صحیح طراحی و شیوه ارزیابی و عکس‌العمل مخاطب» نیز گنجانده شده است .

شورای طرح‌و‌برنامه:  شهرزاد اسفرجانی، امراله فرهادی، سید محمود محمودی، ایمان آل مظفر
مدرســـان: شهـرزاد اسفرجانــی، ایمـــان آل مظفر، پریسا پروشـــانی، حسین پژمان‌فــــرد، محمد دبـــاغ، دکتــر محمد رزاقـــی، سید محمود محمودی، علیرضا مصطفی زاده، مسعود نجـــات، مــــانی نورانــی



5 بهمن 1392