نمایشگاه تصویرسازی پرندگان برپا می شود

نمایشگاه "بازگشت پرندگان" شامل آثار خلق شده از سوی هنرمندان در نخستین دوره تصویرسازی محیط زیست برپا می شود.

نمایشگاه تصویرسازی پرندگان مشتمل بر آثار هنرمندانی است که در نخستین دوره تصویرسازی محیط زیست که به همت گروه هنری پیله بهشت در شهریورماه سال جاری با انتشار فراخوان از تصویرگران دوست دار محیط زیست دعوت به عمل آورد تا در نخستین پیوند هنر و محیط زیست با محوریت پرنده نگری مشارکت کنند، پذیرفته و تصاویری را با محوریت پرندگان خلق کرده اند.

هدف از برگزاری این رویداد فرهنگی هنرى، تقویت جایگاه طبیعت در عرصه هنر، پیوند هنر و طبیعت از دریچه ای جدید و ثبت گونه های مختلف پرندگان توسط هنرمندان اعلام شده است.

این نمایشگاه با عنوان "بازگشت پرندگان" همزمان با آغاز ایام الله دهه فجر در ساعت 17 روز جمعه 11بهمن ماه در خانه هنرمندان در گالری نامی رسماً آغاز به کار خواهد کرد.

در این نمایشگاه هنرمندان ایرانی از کشور کانادا و سوئد نیز شرکت کرده اند.

علاقه مندان برای بازدید از آثار به نمایش درآمده در این نمایشگاه از ۱۲تا ۲۱ بهمن ماه می توانند با مراجعه به گالری نامی واقع در خانه هنرمندان از آثار به نمایش درآمده در این نمایشگاه دیدن کنند.

در این نمایشگاه آثاری از هنرمندان مهشید دارابی، هما رستمی شاهواری، سمائه شریفی، مرضیه صادقی، نازنین عباسی، سبا عربشاهی، ریحانه علیخانی، مرجان قائمی، آرزو قلی زاده، افروز قلی زاده، زهرا کیقبادی، گلرخ محتاج الفضل، مینا محیطیان، لیدا معتمد، رضا مکتبی، فائزه مهدوی حاجی، سارا نارستان، نسیم نوروزی، طیبه برنجی، عبداله حاجی وند، بنفشه حسن زاده، فاطمه رادپور، نیلوفر صداقت، میترا صداقت و مسعود مجاور آگاه به نمایش در می آید.

این رویداد توسط گروه هنرى پیله بهشت و با حمایت انجمن فرهنگى هنرى تصویرگران، خانه هنرمندان ایران، شهرداری تهران و سازمان آگهی های روزنامه ایران برگزار می شود.

علاقه مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانند به سایت www.cpart.ir مراجعه کنند . 



9 بهمن 1392