سومین نمایشگاه فروش آثار چند نسل هنرمندان معاصر ایران در نگارخانه لاله‎.

نگارخانه لاله پس از برگزاری موفقیت آمیز 2 دوره " نمایشگاه فروش آثار چند نسل هنرمندان معاصر ایران" که با هدف توسعه فرهنگ تبادل آثار هنری، رونق اقتصاد هنر و امکان حضور آثار هنری گرانبها در فضای زندگی شهروندان شکل گرفت و همچنین با در نظر داشتن اقبال عمومی به آن، وارد سومین دوره این رویداد ارزشمند شده است .

در این رویداد بیش از 150 اثر تجسمی با همراهی و حضور 90 نفر از هنرمندان در قالب نقاشی، طراحی، فتوآرت وچاپ دستی ارایه خواهدشد.
از شاخصه های جریان پیش رو، تنوع شیوه های هنری و بیانی منتخب هنرمندانی از 7 دهه با در نظر داشتن گرایش های مدرن و معاصر است. گردآوری و انتخاب آثار با مشارکت 30 هنرمند پیشکسوت شکل گرفته است.

همه هنرمندان حاضر با نیت توسعه فرهنگی، آثار خود را با بهایی بسیار پایین تر از قیمت واقعی بین 100 تا 600 هزار تومان ارایه نموده اند که این امر فرصتی استثنایی برای خرید آثار هنری برای علاقه مندان به وجود آورده و امید است این رویداد به ارتقای آگاهی عمومی از تحولات و تجربیات هنری معاصر یاری رسانده و تعامل هرچه بیشتر هنرمندان را در توسعه آفرینش های فرهنگی و هنری در پی داشته باشد

شایان ذکر است که این رویداد هر 6 ماه یکبار برگزار می شود و در طی این رویدادها تاکنون علاقه مندان بسیاری با درآمدهای متوسط به مجموعه داری آثار هنری روی آورده و هر بار در انتظار رویدادی دیگر هستند.
آیین گشایش نمایشگاه روز جمعه 25 بهمن ماه از ساعت 16 تا 21 با حضور هنرمندان و دوستداران هنر برگزار می شود و نمایشگاه به مدت یکماه تا 26 اسفند ماه از ساعت 10 تا 20 دایر خواهد بود. از علاقه مندان دعوت می شود برای بازدید و خرید آثار به نگارخانه لاله، واقع در خیابان دکتر فاطمی، ضلع شمالی پارک لاله، روبروی پارکینگ طبقاتی لاله مراجعه نمایند.

اسامی هنرمندان در "سومین نمایشگاه فروش آثار چند نسل هنرمندان معاصر ایران" در نگارخانه لاله به شرح ذیل می باشد

رضا بانگیز،محمد ابراهیم جعفری،مهدی حسینی،حسینعلی ذابحی،همایون سلیمی،مینا نوری،ثمیلا امیرابراهیمی،فرشته غازی راد،بهزاد شیشه گران،حمید پازوکی،نیلوفر قادری نژاد،آنه محمد تاتاری،مرتضی اسدی،علی ندایی،معصومه مظفری،رضا خدادادی،فرح ابوالقاسم،احمد وکیلی،جمشید حقیقت شناس،سیروس آقاخانی،مجتبی تاجیک،هما توکلی،جواد نوبهار،رضا هدایت،سعید روانبخش،کیوان عسگری،رضا افسری،داریوش حسینی،محمد زحمتکش،کمال طباطبایی،لادن اورنگی،حسین مهدیان،پژمان رحیمی زاده،محمد خلیلی،همایون موسوی،پرویز معزز،نگار پویا،احمد منتظری رودبارکی، مظفر تقوی بلسی،مانلی منوچهری،وحید خضایی،امیر طباطبایی،علی رضا گلدوزیان،مرجان ثابتی،هدی حدادی،شهرام بابایی،ابراهیم علیپور،کاوه بیکیان،آرشین آگشته،فرخ نورونی،جلال الدین مشمولی،حسین سعلبی فرد،بهنوش کاظمی،مرتضی زاهدی،حجت امانی،دنیا رستمی،شاهو بابایی،حسین سلطانی،مرجان وفاییان،آرزو صفایی،فرشید داودی،علی بوذری،امیرعلی قاسمی،امیر شعبانی پور،لیلا پاکزاد،بیتا آقاجانی،ساناز صدیقی،مرجان مرتضوی،مریم طباطبایی،مانی کمار،نیلوفر کیهانی،فاطمه بهمنی،ساناز غفاری،حمزه فرهادی،مریم تکلو،حسین زینال پور،عباس نسل شاملو،عباس حسینی،الیزا برزین،صبا ایمانی،عصمت عباسپور،سروناز فارسیان،رعنا بوربور اژدری،المیرا میرمیران،سمانه احمدی،سارا سعادت فرد،صدف خدادادی،مهدی درویشی ،علی رضا نکویی،نازنین خسرونیا،آنالی وکیلی،رضا سعلبی فرد،مهسا مرسی



21 بهمن 1392