نمایشگاه و کار گاه ابراهیم حقیقی در رشت ( در ستایش زمین )
دوم تا هشتم اسفند92 ، خانه فرهنگ گیلان میزبان آثار ارزشمند عکاسی آقای  ابراهیم حقیقی، هنرمند برجسته‌ی کشورمان خواهد بود.

در این نمایشگاه 20 قطعه عکس در ابعاد 90 × 30 با موضوع طبیعت و با عنوان «در ستایش زمین گیلان» در معرض دید علاقمندان قرار خواهد گرفت.

ابراهیم حقیقی متولد 13 مهر 1328 تهران و فارغ التحصیل دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران در سال 1354 است. وی در طی سال‌ها فعالیت خود را در بخش‌های مختلف طراحی صحنه فیلم وسریال، تیتراژ فیلم‌های سینمایی، مدیریت هنری و طراحی جلد کتاب، ساخت فیلم، طراحی پوستر، عکاسی، نقاشی و ... متمرکز کرده‌است.

در طول برپایی این نمایشگاه برای بالا بردن تجربیات هنرمندان گیلانی، کارگاه یک روزه‌ای در تاریخ 92/12/3 در محل خانه و با حضورعلاقمندان فیلمساز، گرافیست و عکاس (حداکثر20نفر) برگزار خواهد شد. کارگاه در دو مرحله صبح و عصر ( 12-9 و 20-16 ) برپا می‌شود و دوستان پذیرفته شده پس از اطلاع از موضوع کارگاه ، که صبح همان روز به سمع آنان خواهد رسید و با راهنمایی‌های ابراهیم حقیقی پیرامون موضوع، تا ساعت 4 عصر فرصت دارند آثار تهیه شده‌ی خود را اریه دهند.

آثار منتخب در طول برپایی نمایشگاه از طریق مولتی مدیا به نمایش گذاشته خواهند شد.

هزینه‌ی شرکت در کارگاه 500/000 ریال بوده و علاقمندان گیلانی  برای ثبت نام باید  رزومه‌ی هنری خود را به همراه شماره تماس تا تاریخ 92/11/26 به آدرس ایمیل خانه فرهنگ گیلان ارسال کنند  

داشتن دوربین عکاسی و لپ تاپ الزامی است .
 آدرس:
رشت، انتهای ساغریسازان، کوچه‌ی بلورچیان، بن‌بست سمیعی


2 اسفند 1392