نخستین مسابقه پوستر مادر

فراخوان نخستین مسابقه پوستر مادر منتشر شد.
متن این فراخوان بدین شرح است:

هدف از این مسابقه طراحی پوستری است که بیانگر نقش مادر در زندگی طراح باشد، زبان پوسترمی‌بایست پارسی بوده اما فرستادن پوستر های دو زبانه نیز بلا مانع است .

پوستر ارسالی باید ازمشخصاتی که شرح داده خواهد شد پیروی نماید .
شرکت در این مسابقه برای عموم دانشجویان و طراحان حرفه ای آزاد است، در طول برگزاری این مسابقه 20 اثر منتخب توسط هیات داوران متشکل از «حسن طیبی شیوا» و «آرمین مهدوی» در صفحه اجتماعی اهورا به نشانی www.facebook.com/Ahoura.art از 92/05/01 تا یک هفته به معرض دید عموم در خواهد آمد .
به تمامی طراحانی که پوستر آنها جزء این 20 اثر باشد لوح تقدیر و گواهی شرکت اهدا خواهد شد و به یک نفر برگزیده که توسط مردم و تعداد پسندیده شدن (Like) اثر طراح در شبکه اجتماعی مشخص می شود مبلغ 5/000/000 ریال و تندیس اهورا اهدا خواهد شد .

مشخصات آثار ارسالی :
آثار باید به صورت عمودی یا افقی 150Dpi - CMYK - JPEG - 100x70 باشد و هر شرکت کننده مجاز به ارسال 3 اثر می باشد.

همچنین به همراه آثار بایستی شرح مختصری در حدود 150 کلمه در مورد موضوع اثر ارسالی به فرمت PDF یا تکست ارسال گردد و طراح می بایست مشخصات فردی خود را که شامل: نام و نام خانوادگی، تاریخ دقیق تولد، شغل، تلفن همراه و ایمیل است را به صورت کامل به همراه آثار خود تا تاریخ 92/04/20 ساعت 22 به آدرس ads.ahoura@yahoo.com ارسال نماید.

مسوولیت مالکیت اثر و ناب بودن ایده بر عهده طراح می باشد و در صورت مشاهده تخلف در آن تیم برگزار کننده مجاز به حذف آن از مسابقه است، همچنین برگزار کننده در رد آثاری که در چهارچوب قوانین فراخوان نمی‌گنجد، به دور از اخلاق هستند و یا دارای حساسیت های ملی و مذهبی می باشند مختار است.

ارسال آثار شما به معنی پذیرفتن قوانین مسابقه است و برگزار کننده حق هرگونه استفاده و چاپ از 20 اثر پذیرفته شده را با محفوظ نگاه داشتن نام طراح دارد.

اطلاعات تماس:
برگزار کننده: کانون راد
www.ahoura-ads.ir
Email:ads.ahoura@yahoo.com
دبیر جشنواره: شروین حسینی
Email:info@shervin-hoseyni.com



9 تیر 1392